Wat gebeurt er als je een dopje van een fles per ongeluk doorslikt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien lek je dan niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
last van incontinentie zeker Ineke? Hier niet hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:-)))))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eenmaal ingeslikt is het niet zo erg, maar het is wel erg gevaarlijk om te spelen met zo'n dopje in je mond. Zo'n dop moet echt niet je luchtpijp in schieten!

Antwoorden (3)

Dan poep je die morgen weer uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat dopje poep je er weer uit. Als dat niet gebeurt heb je een heel groot probleem.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een plastic dopje is minder fijn dan een coladopje met van die randjes. Daar ga je geen fijn toiletbezoek mee krijgen.

Het ziekenhuis adviseerde het slachtoffer van bijgaand forum om veel ontbijtkoek te eten.

Toegevoegd na 20 minuten:
Eigenlijk is het enigste probleem dat tegen de tijd dat je het dopje weer terug hebt de prik van de cola is. Dus tot die tijd even een ander dopje gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, een cola dopje. Maar ben wel blij dat je dat weer uitpoept dan en niet ergens blijven hangen. Dat laatste is geen probleem, zijn sexueel experimenteel ingesteld en een dopje is peanuts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan eigenlijk niet blijven hangen. daar zou ik me weinig zorgen om maken. En met veel ontbijtkoek gaat dit er - volgens mijn bron - er lekker omheen zitten. Kinderen slikken wel vaker dingen in, zoals steentjes e.d.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk aan de darmen bijvoorbeeld. Dit dopje verteerd niet omdat het plastic is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, het gaat zeker niet het lichaam in. Daarom poep je het ook gewoon weer uit. Je darmperistaltiek is goed in staat om dit vooruit te duwen. Plastic dopjes zijn zeker geen probleem. Het kan in 1-2 dagen er weer uit zijn.
Dan blijft het in je keel steken en haal je geen adem, je ogen gaan rood worden, je hele gezicht word blauw, je zult vreselijk veel pijn hebben als je geen lucht meer krijgt, je raakt bewusteloos en na een minuut ben je dood.
Of je poept hem gewoon uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+ van mij, al was het alleen maar omdat ik er om moet lachen.