Alleen als je met dat scherp eten, scherpe voorwerpeb bedoeld, zoals stukjes van een waterglas, o.i.d.
Niet van scherp eten in de vorm van erg sterk gekruid eten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je bloed ziet, dwz rode vloeistof, het moet afkomstig zijn van het einde van uw spijsverteringskanaal. Wat ook pittig eten zou kunnen doen om uw maagwand, als het probleem was daar zou het niet rood bloed je zou zien in uw ontlasting. Omdat het dwars door het verteringsproces was gegaan, zou het donker en teerachtige en niet als bloed herkenbaar zijn. Rood bloed in de ontlasting is bijna altijd aambeien of problemen in de lagere darm, rectum of anus.
Sorry voor de gebrekkige vertaling,dus blijkbaar als het echt rood bloed is moet er een andere oorzaak zijn.
fremar