Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben ongesteld door de pil heen maar net nu ik deze week op bivak ga... wat nu?? gewoon door blijven slikken??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja,gewoon blijven doorslikken,kan geen kwaad.

Toegevoegd na 4 minuten:
En een doorbraakbloeding is normaal in het begin van pilgebruik, komt het vaker voor, moet je toch ff pil wisselen met hulp van je huisarts. Slik je de pil al heel lang, moet je even gaan overleggen met je huisarts
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, kan zeker geen kwaad, en stoppen heeft voor zover ik weet ook geen invloed nu zodat de vloeiing stopt.
Gewoon doorslikken. Zoals hierboven al gezegd komen doorbraakbloedingen in het begin voor, maar ook wanneer je geen stop-week inlast kun je na verloop van tijd doorbraakbloedingen hebben. Dan moet je overigens wél stoppen en de stop-week inlassen. Het is niet duidelijk of je net bent begonnen of al een tijdje de pil slikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo Demoon.
Ik heb zelf ook toen ik net de pil begon te slikken last van doorbraakbloedingen gehad. Het zou inderdaad kunnen komen doordat je net begonnen bent met het slikken van de pil en je lichaam hier nog aan moet wennen. Er wordt wel altijd geadviseerd om de pil door te slikken ondanks onverwachts bloedverlies.
Je hebt niet aangegeven welke pil je slikt. Op onderstaande website is er per soort anticonceptiepil veel informatie te vinden, waaronder wat te doen bij onverwachts bloedverlies.
Ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt. Succes in ieder geval!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding