Mijn vriend wordt volgende week besneden wegens een te strakke voorhuid. In hoeverre veranderd zijn genotsbeleving en hoe kan ik hem bevredigen?

Die genotsbeleving lijkt me toch anders als hij geen voorhuid meer heeft. Dit is bij hem wel een belangrijk lichaamsdeel op sexueel gebied. Hoe pak ik dit aan, en heeft iemand suggesties wat ik juist wel en wat juist niet moet doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Hoe pak ik dit aan" vind ik wel een aardige woordspeling, al ben ik eigenlijk niet van de seksueel getinte doordenkers...

Het beste antwoord

Door het niet meer aanwezig zijn van de beschermende voorhuid is de kop van de penis voortdurend blootgesteld aan de schurende werking van kleding. Vergelijk dit maar met eelt op handen, al is dit bij de penis natuurlijk anders. De eikel wordt dus iets minder gevoelig, maar niet zo dat de man niets meer voelt. Dit kan positief zijn omdat de man makkelijker zijn ejaculatie kan uitstellen.

Nadat alles goed geheeld is moet je gewoon doorgaan met wat je deed voor zover jullie daar tevreden over waren. En je kan straks gewoon aan hem vragen hoe het voor hem voelt en of hij wilt dat je iets anders doet (harder zachter, sneller of langzamer).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mannen die besneden zijn kunnen veel langer penetreren voordat ze klaarkomen. Dat komt omdat zonder de voorhuid de eikel op den duur minder snel gevoelig wordt. Het is tevens hygiënischer.
In feite zal de seks dus langer duren, maar verandert er niet veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn ervaring is dat een man die besneden is veel langer door kan gaan.. maar voordelen of nadelen weet ik niet, maar da was natuurlijk ook een voordeel

Toegevoegd na 1 minuut:
enne.. makkelijker schoon te houden groot voooordeel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij nu een te strakke voorhuid heeft is zijn genotsbeleving ook niet pijnloos.
Dus hij zal er meer van kunnen genieten.
Jij zult hem gewoon kunnen bevredigen en het leuke daarbij is dat je opeens op zoek kunt naar nieuwe gevoelige plekjes en hoe je die kunt prikkelen.
Dat op den duur de voorhuid minder gevoelig is zal bijdragen aan het uitstellen van zijn orgasme (indien nodig) maar dat is iets wat iedere goede minnaar op zijn eigen manier moet kunnen (besneden of niet)
Hygiene is niets meer of minder omdat tegenwoordig iedereen wel dagelijks douche't en zich wast wat vroeger wel anders was.
Natuurlijk als hij nu zo'n strakke voorhuid heeft dat hij hem zelfs in slappe conditie niet naar achter kan trekken om schoon te maken zal het wel bijdrage aan hygiene.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kort na de besnijdenis zal de eikel hyper gevoelig kunnen zijn en kun je hem al snel overprikkelen.
Daarna echter zal de eikel gewend raken aan contact met kleding en dergelijke en neemt de gevoeligheid af.
Het zal dan meer moeite kosten om een orgasme te bereiken, dus meer voorspel met intermitterend prikkelen van de eikel en het prikkelen van alles behalve de eikel.
Daardoor neemt de gevoeligheid van de eikel toe.

Dit geldt overigens algemeen. juist afwisseling van wel en niet prikkelen werkt veel sterker bij veel mannen dan voortdurend de eikel bewerken, deze stelt zijn gevoeligheid daarop in en is dan juist steeds minder gevoelig.

Dus teasing werkt beter, voorkomt overprikkeling en verlies van gevoeligheid.
Het resultaat is dan ook een langer en heftiger klaarkomen
wat vooral ook bij een kinderwens handig is om te weten.

Natuurlijk zal eea. eerst moeten herstellen, ontstekingen in dat gebied zijn echt heel vervelend.
Ik wens jullie veel succes.