Hoe lang houd de verslechtering aan bij gebruik van Apis Mellifica?

Bij gebruik van dit homeopathisch middel waardoor je weerstand gaat opbouwen tegen dit virus. Hierdoor treedt eerst een verslechtering op als teken dat het aanslaat. Nu is onze vraag hoelang deze verslechtering aanhoudt. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verdunde gedroogde geplette honingbij? Wat denk je zelf?
Cryofiel
10 jaar geleden
Welk virus? Apis mellifica wordt gemaakt van gemalen honingbijen (apis=bij, mellifica=honingmakend). Soms alleen van het gif van de bijen. Het wordt in de homeopathie ingezet tegen stekende pijnen. Want het geloof zegt dat je tegen stekende hoofdpijn, stekende pijn in de blaas, stekende pijn van artritis enzovoort, iets moet inzetten dat zelf een stekende pijn veroorzaakt. Tja... Maar goed, van het inzetten van apis mellifica tegen een virus heb ik nog niet gehoord.
fremar
10 jaar geleden
Zijn er manieren om je weerstand te verhogen? Zo ja, welke?
‘Het is eigenlijk vrij simpel. Houd de algemeen bekende maatregelen in acht als rust, reinheid en regelmaat dus:
Goede voeding
Voldoende rust nemen
Hygiëne, vooral goed je handen wassen
Beweging/sport'

Het beste antwoord

Dit moet na een dag of 3 wel over zijn, zijn de klachten te heftig, of heb je vragen over de klacht of behandeling, neem dan contact op met je arts.