Litteken brandt wat kan ik hiertegen doen?

Ik heb een brandwond litteken uit 2001 soms als ik heb gesport brandt en gloeit het heel erg, soms ook als het heel warm is. En soms heb ik op onverklaarbare wijze veel pijn die doorstraalt naar m'n arm en daarom mijn arm niet meer kan gebruiken. Weet iemand toevallig hoe ik dit kan stoppen? Het is namelijk heel iritant.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Kun je niets aan doen, is zenuwbeschadiging.
Ik heb iets vergelijkbaars op mijn been, pijnsteken en jeuk bij koud en vochtig weer.
Mijn huisarts heeft wel een verdovende zalf voorgeschreven, voor dagen dat mijn klachten echt erg zijn.
Dus je kunt daarover informeren, maar verder moet je er helaas mee leren leven.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik zal het eens navragen