Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik jeuk rondom mijn penis en balzak?

Ik zit net in de puberteit en heb talgklieren gekregen.
Nu heb ik jeuk rondom mijn Penis, Balzak en Schaamhaar. Geen Pijn. Het is heel irritant, weet iemand hoe dit kan komen, of het gevaarlijk is en hoe het verholpen kan worden? Ben nog maagd.

Alvast Bedankt.

Vriendelijke groeten,
Yorik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn de plekken misschien rood, of lijken er kleine puntjes op te komen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK HEB HET ZELFDE PROBLEEM
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem, er zijn ook een beetje rode plekken omdat ik er best wel vaak aan krabben ben. Ik draag strak ondergoed en strakke lange broeken waardoor ik best vaak zweet daar. Ik heb me nog nooit geschoren dus het is best lang daar beneden. Kan het zijn dat het schaamhaar het zweet vasthoud omdat het zo veel haar is en dat het daardoor irriteert? Ik douche ook maar 2 keer per week dus ik spoel het niet iedere dag met lauw water af. Ik denk persoonlijk niet dat het een soa ofzo is want ik ben een jongen van 15 en heb nog nooit geslachtsgemeenschap gehad. Please iemand help haha.
Sorry voor het lange verhaal maar wil gewoon alles goed duidelijk uitleggen. Heb het ook ergens anders gepost maar wil echt antwoord haha.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Mogelijk door zweten. Probeer elke dag een schone katoenen onderbroek aan te doen, en elke dag je penis en balzak te spoelen met water.
Klein beetje zeep mag, maar pas op dat het niet gaat irriteren.
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom die min ?!
ik vind het best een goed antwoord ... het is toch goed mogelijk ?!
dus ... van mij een plus hoor! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke dag wassen en vooral heeeeeel goed drogen. Eventueel met föhn nadrogen.
Dit voorkomt de schimmelinfectie die bij een geïrriteerde huid sneller kan ontstaan.
Wat je hebt is een schimmelinfectie, hoe eerder je er bij bent hoe eerder je er weer vanaf bent. Dus ga naar je huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent nogal zeker van je zaak, waar baseer je dit op? Alleen jeuk hoeft geen schimmel te betekenen, sterker nog, jeuk heeft vaker een andere oorzaak.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing