Mijn broer heeft mijn ps3 aan iemand geleend tot zondag en nu maak ik me er heel druk om, iemand tips?

de ps3 is dus tot zondagochtend geleend... en nu maak ik me zoooo druk dat die vriend van mijn broer de ps3 perongeluk kapot maakt (hij is van plan om de hele dag 12 uur non-stop te spelen... dus ik zit heletijd met de gedachte dat ik al mijn savegames verlies enzo... (ja ik weet, klinkt verslaafd) heeft iemand hele goeie argumenten om van die gedachtes af te komen.

en nee geen grapjes zoals: bezoek eens een therapeut... -.-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Kimath
12 jaar geleden
had jij toestemming gegeven dat die uitgeleend mocht worden?
Ik snap best dat je het niet fijn vind dat iemand anders aan je spullen zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee joh, het is een goeie jongen, werkt hard, probeert z'n goed te doen op school, hoort niet bij de jongens die op school iedereen nadoen, ik leen mijn ps3 heel erg graag aan die jongen... hij is dan ook de enige jongen die ik graag wat waardevols aan leen... omdat hij het gewoon verdient. en ja ik heb toestemming gegeven, ik wou gewoon van die nare gedachte af. ik weet wel dat de ps3 heus niet kapot zal gaan en dat hij er heel zorgvuldig om mee zal gaan. =)

Het beste antwoord

1. van wie is de ps3, van jouw of van jouw broer? als het van jouw broer is, relax. als ie van jouw is, relax ook. je broer is in dit geval verantwoordlijk voor alles.

2. je hebt het wel over een ps3, eh? dat wil zeggen een console van sony gemaakt voor game freaks. denk je dat die zo gevoelig zijn als ze dag en nacht aan staan??? mijn computer is al maanden niet meer uit gegaan, dus rustig aan, hij gaat niet kapot.

3. je saves zitten toch op zo'n kaartje? gewoon vragen of ze van je kaartje af willen blijven en gun die mensen ook wat tijd met een ps3 :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is het antwoord dat mij van mijn gedachte heeft geholpen, dankje :)

Andere antwoorden (4)

gewoon terug halen het is tenslotten jou ps3 ik hoop dat je hem gauw terug heb en opbergen voor je broer want dat doe je niet zulke dingen uit lenen koopen ze hem maar zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ander antwoord dan de mijne maar ook zeker goed geantwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb toestemming gegeven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij kunt van gedachten veranderen en misschien wilde je aardig worden gevonden. Maar als jij je er niet prettig bij voelt, volg je gevoel en haal je ps3 terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mja, je moet ook eigenlijk geen toestemming geven op iets wat je liever niet uitleent.
Als hij hem kapot maakt mag hij een nieuwe dokken en je progress mag hij zelf gaan uitspelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij het niet wil, je ps3 terug halen. Nee is nee en het is jouw eigendom. Hij kan niet jouw ps3 uitlenen zonder jouw toestemming.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik lees net dat jij toestemming hebt gegeven, maar achteraf heb je spijt. Je kunt natuurlijk van gedachte veranderen. Je kunt zeggen sorry, maar ik ben zelf erg zuinig er op en wil het eigenlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist geantwoord !
Als je er zo over in zit is het volgens mij niet echt een goed idee om em uit te lenen.
En als je hem dan uitleent moet je goede afspraken maken, en weten dat degene die hem leent er zorgvuldig mee omgaat.
Verder kan je er niet zoveel mee.
Afwachten, want je hebt er toch geen invloed meer op.
En goede afspraken maken met je broer.
Hij kan niet zomaar jou spullen uitlenen, dus eigenlijk is hij verantwoordelijk voor deze uitleen.
En het klinkt inderdaad wel verslaafd als je er heel de dag in gedachten mee bezig bent. Hoe erg is het als het ergste wat je kunt bedenken gebeurd?
Ik snap wel dat het balen is als je saved games weg zijn omdat je er veel tijd in hebt gestoken om zover te komen, maar kom op...... !!!!