Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

verdwijnt Lunago na herstel anorexia?

Anorexia patienten hebben vaak overbeharing (lanugo) omdat het lichaam onderkoelt is en de warmte beter probeert vast te houden. Maar mijn vraag is, als je herstelt van je eetstoornis, of ook die 'donshaartjes'verdwijnen omdat het niet meer de functie hoeft te vervullen waarvoor het ontwikkeld is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja dat verdwijnt als het weer beter gaat en men weer aankomt en op een goed gewicht zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je hier een link bij plaatsen, waar dit in bevestigd wordt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriendin van me heeft na behandeling tegen kanker ook last van dit soort donshaartjes. Haar is verteld door de arts dat dat inderdaad vanzelf weer weggaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn antwoord is op eigen ervaring, ben zelf ook in korte tijd veel afgevallen door buikproblemen, en toen ik weer op mijn oude gewicht was waren de donshaartjes ook weg. Dat had de arts trouwens ook gezegd.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing