Is het mogelijk dat ik de hele dag al misselijk ben van het achter uit zitten in de trein?

Ik heb vanmiddag 2 uren lang achter uit gezeten in de trein, en vanaf toen ben ik de hele dag al erg misselijk. Is het mogelijk dat dit daar van komt? Of zou dit al eerder weg moeten zijn. Ik heb er normaal nooit zo'n last van.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Normaal is misselijkheid als gevolg van reizen na een half uur tot een uur weer over. Het kan begonnen zijn door de achteruitzit, maar de oorzaak zal toch ergens anders in gezocht moeten worden. Ga bijvoorbeeld eens na wat je gisteren gegeten hebt, of daar misschien iets bij zat wat niet goed meer kan zijn geweest. Of misschien heb je vandaag te weinig gedronken?
Amadea
10 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je de hele tijd denkt van 'wat ben ik misselijk'. Zorg voor afleiding.
Bij mij helpt het altijd om een glas koud water te drinken en even naar buiten te gaan en diep in en uit te ademen.

Veel beterschap!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja waardoor komt dat ? Heb je er ook last van je maag bij?