Er zijn mensen die niks voelen, heb je dan meer krachten omdat je niet weet dat je niet meer kan?

mensen zonder gevoel, daarmee bedoel ik dat ze bij wijze van spreke een vinger afkunnen hakken zonder iets te voelen, hebben ze daarom meer krachten omdat ze niet weten dat bijvoorbeeld hun armen het niet meer kunnen dragen, dit lijkt mij nogal een rare situatie dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als iemand lichamelijk echt geen gevoel zou hebben, heeft die niet meer kracht. Wel juist meer kans om letsel op te lopen, omdat de hersens geen pijnprikkel meer afgeven. Daardoor zal men langer met iets doorgaan waar schade van zou kunnen ontstaan.

Pijn kan je juist van letsel behoeden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zullen schijnbaar meer kracht hebben
Bij mensen is een pijnlijk gevoel een alarm van het lichaam dat er iets mis is
Soms geeft het lichaam pijnsignalen mar is er niet zoveel aan de hand Op dat moment zegt men dat men moet karakter hebben en doorgaan, of op uw tanden bijten of doorzetten enz. Daar zullen mensen zonder gevoel geen last van hebben. Hierdoor zullen ze sterker lijken. Enigste probleem is dat deze mensen ook de echte problemen niet zullen voelen en ten onder gaan zonder dat ze het zelf zullen beseffen waardoor zij er niet meer uitzien als sterkere mensen
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga er van uit dat ze juist slechter, een kracht conditie opbouwen, juist omdat ze juist spieren scheuren, ipv trainen. .....herstel kan dus ook niet gecontroleerd.