welk merk schoenen kun je het beste kopen als je last van je rug wil voorkomen?

ik zie tegenwoordig veel jeugd rondlopen met schoenen van bijv. Adidas
maar ik hoor dat ze ook wel last van rug klachten krijgen dus daardoor is bij mij een lampje gaan branden om het het hier te vragen

ik hoop als jullie mij kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
paulus811
10 jaar geleden
Neem aan dat om een schoenenmerk gaat. Wil je erop boodschappen doen of de marathon lopen? Dat maakt nogal verschil. Ik woon zelf in New York dus loop veel (afstanden zijn groot), en loop heerlijk op Nike's. Niet de goedkope, maar in nl zijn ze rond de 150 euro. Wind waait er doorheen, maar ze zijn waterdicht en lekker stabiel door de iets bredere zool met schokdemping.

Het beste antwoord

In Nike air max zitten goede zolen, die steun geven en goed gevormd zijn, echter is dit geen vervanging voor de professionele steunzolen, waar je veel meer baat bij zal hebben. Maar niet in alle leuke schoenen passen steunzolen, wat weer een nadeel is. Probeer het met Nike air max, levert dat niet het gewenste resultaat op, dan is het tijd voor de podoloog en eventueel fysiotherapie, om de goede houding aan te leren.