Bio-Oil….... binnen 2.5 a 3 maanden resultaat!!!! Bij mij prima gewerkt, werkt goed tegen striae! Mijn littekens zijn allemaal vervaagd, bijna niet meer zichtbaar en mijn striae is ook erg vervaagd….voor mij is dit echt een wondermiddeltje, na ook vele (belovende) producten te hebben uitgeprobeerd. Succes!

Het zit in een klein flesje, maar er zijn op internet ook grotere verpakkingen te krijgen. Je hebt er ook maar heel weinig van nodig, het is olie.

Wel heel goed inmasseren, niet er "op" smeren. Dit bevorderd ook de doorbloeding en heeft een positief effect op zich, dus draagt bij aan het vervagen.

Bij de drogist, flesje van 60ml kost 11 euro, maar je doet er heel lang mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen +je ? ;-)

Andere antwoorden (3)

Als het om zwangerschapsstriemen gaat: nee. Ze vervagen na verloop van tijd maar gaan nooit helemaal weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De oplossing VOOR striemen te krijgen is zwanger worden. Of in een korte tijd veel afvallen.
De oplossing TEGEN striemen is er niet. Wel als je onder het mes wil.
Plastic fantastic.
De beste oplissing is zoutzuur;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus met plastische chirurgie zijn striemen wel te behandelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze van MJ een blanke man kunnen maken, en mensen een nieuw gezicht kunnen geven is dat wel mogenlijk. Alles heeft zn prijs, goedkoop zal het niet zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het resultaat even goed is als MJ's neus....dan zou ik twee keer nadenken voor ik daaraan begin :-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha
Was een budget operatie zeker. Die hadden ze ook bij de neus genomen zeg.
Flink schrobben en schuren en peelen.
En dat een keer per dag: flink masseren.
Daarna met een goede olie goed inwrijven.

Ik geef geen garantie, maar hier staat beschreven wat je moet doen, inclusief een schema voor een paar weken.

Na 8 tot 10 weken zal uw striae in lengte, diepte en breedte afnemen. Verminder de massage dan tot slechts 1 à 2 keer per week.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/13563-striae-verminderen-en-verwijderen.html

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog een paar mogelijke behandelingen, maar daarvoor moet je een goed en gespecialiseerd schoonheidsinstituut of schoonheidsspecialist zoeken:

IPL-behandeling
Microdermabrasie
Lightwave LED

Ook hier geldt: hoe efficient die b ehandeling voor jou zullen zijn is zo niet te zeggen. Hangt van te veel factoren af.

http://www.beautynieuws.nl/nieuws/464/Wat-kun-je-doen-tegen-tegen-striae