ik heb afgelope 2jaar geen sex gehad zou ik nu weer bloede?

2jaar gelede had ik een vriend.
Ik heb daar op 1dag 3a4 keer sex mee gehad.
En de eerste keer was ik heel zenuwachtig en niet op me gemak.
Ik verloor heel weinig bloed dus my vraag is als ik nu sex zou hebbe verlies ik dan nog bloed of is dat iets dat niet zeker is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De meeste vrouwen hebben na de eerste keer geen bloedverlies meer.

Als je nogal heftig tekeer gaat kun je later ook nog wel eens een beetje bloed verliezen. Bloedverlies heeft meestal niks te maken met een strakke vagina. De eerste keer is het je maagdenvlies (een dun randje weefsel dat bij de eerste keer wat kan bloeden), latere keren kan het vanalles zijn, zoals b.v. een stukje gevoelig weefsel bij je baarmoedermond of een klein scheurtje.

Als je vaker bloedverlies hebt na de seks kun je beter even naar de dokter gaan. Ook de eerste keer hebben trouwens niet alle vrouwen bloedverlies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel stippel voor het goeie informatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal mee eens, niets om je zorgen over te maken +.