Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer is iemand computerverslaafd?

tja, je krijgt al snel het naampje computerverslaafd te zijn, in hoeverre is dat realistisch?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als die niet kan stoppen met Internet...

En ik zeg je dat computerverslaafd twee kanten kent die geen enkele andere verslaving treft...

Ten eerste hij/zij die verslaafd is aan internet, is er zelf niet van overtuigd iets fout te doen, bij (bijna) alle andere verslevingen is dat anders...
Ten tweede is internetverslaving de allerhardnekkigste verslaving die er is... Het is bijna onmogelijk om ervan af te kicken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je meer als 12 uur per dag er achter zit volgens mij ben je dan wel verslaafd aan computeren...
Maar hangt er ook van af wat je allemaal doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het andere dingen in de weg gaat zitten. Zo niet, dan noemt het gewoon 'een hobby'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verslaafd is als het je leven zodanig beheerst dat je niet meer normaal kunt functioneren. In dit geval zou het zijn: Slaapgebrek, te laat op je werk of school komen, gebrek aan (real life) sociale contacten, zeer beperkte gespreksonderwerpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb nu een tijdje rustig met andere zaken en merk dat ik veel op internet zit. Surfen en hyven tot vervelends toe.. Puur uit verveling!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding