Wie heeft er ervaring met het ondergaan van een liposuctie?

Hoe ging dat in zijn werk?
Hoeveel pijn deed het na de operatie en hoeveel last bleef je hiervan houden? En hoe lang?
Hoe groot was de wond, en waar, en is deze mooi genezen?
Ben je blij dat je het hebt laten doen?

Alles wat je kan vertellen over je ervaring is welkom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je via google ervaring liposuctie in toetst krijg je tal van forum site's waar diversen mensen hun ervaring delen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat klopt.

Het beste antwoord

Mijn zusje heeft het gedaan. Ze is er blij mee dat ze het gedaan heeft. Ze heeft nog wel littekentjes overgehouden.
Het lopen ging de eerste week alsof ze een bevaaling had gehad en er liep nog dagen vocht uit de gaatjes. Ze heeft het in België laten doen, want daar waren erg goeie reacties over. Maar er gaat ook wel eens wat mis hoor.
Ze heeft heel lang nagedacht, veel gegoogled en heel veel mensen geraadpleegd.