Wat doet de ortho als je voor controle moet??

Ik heb een Helix-Verbreder, zo'n ding in je gehemelte, en vanmiddag moet ik voor controle maar wat doen ze dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

Zo'n ding heb ik ook gehad.
Hij draait dan de stangetjes/draadjes iets strakker zodat er vorderingen komen en alles zo groeit zoals het hoort.
Hierdoor voelt het na je bezoek meestal ook veel gespanner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijken of alles goed zit
Vragen of je ergens last van hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijken of het goed zit, misschien nog aandreen enz.
(ik moet toevallig over een uur ook naar de ortho)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En een rekening sturen natuurlijk :)
(Zo'n Porsche kost een boel geld namelijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flauw. Op dit soort antwoorden zit niemand te wachten Adrie. - 5!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heeft wel gelijk. Voor twintig seconden kijken of het nog goed zit en dan zeggen 'oke doei', vragen ze al €50. Kassa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Hans Brinker, ik vind het ook flauw van de ortho, zo weinig doen voor zoveel geld.