ik ben in frankrijk en ik heb het gevoel dat ik 2 abcessen ga hebben onder mijn oksel wat moet ik doen?

ik ben in frankrijk en ik heb het gevoel dat ik 2 abcessen ga hebben onder mijn oksel wat moet ik doen!!?? stel ik krijg die abcessen wat moet ik doen?? ik heb het namelijk al eens hier voor gehad

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zult waarschijnlijk een ontstoken talgklier hebben . wanneer deze nog niet ‘rijp ‘is kun je het bevorderen door er natte doekjes op te leggen ,
Zijn ze wel rijp dan kan een arts ze openmaken zodat het vuil weg kan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je herkent het gevoel, zit er spanning op? doet het pijn? Heb je nu 2 puisten die groeien onder je oksel?
Als dat zo is, dan zou ik een dokter zoeken, je hebt medische hulp nodig.

Ben je op een georganiseerde reis, zoek dan hulp via een hostess van de reisorganisatie, zij weet wat te doen.
Sta je op een camping, zoek daar dan hulp, bij de receptie moeten zij je kunnen verwijzen/helpen.
Zijn jullie bij de ANWB verzekerd, bel dan het kantoor in Lyon, zij zullen je vertellen wat te doen.
Of ga naar de Eerste Hulp van een ziekenhuis, je hebt vast een reisverzekering.

Raak niet in paniek, het is te verhelpen, je moet morgen in actie komen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Start om te beginnen ook met alcoholvrije deodorant.
;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Leentje : dat is een hele goede tip! en misschien ook zuinig met de zeep/shampoo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus, de ziektekosten worden in Frankrijk gedekt door je zorgverzekering. Alles wat je door je zorgverzekering niet vergoedt krijgt, kun je indienen bij je reisverzekering, als je deze hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Plussers!