Hoe gaat een adhd test in zijn werking?

En dan niet die voor kinderen, maar bij volwassenen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een vragenlijst met ouder en kind..
ADHD heb je pas als het altijd is geweest. Als de signalen van ADHD pas op een later leeftijd zijn gekomen mogen ze je officieel geen ADHD stempel geven.
Daarom is het belangrijk dat de ouder er bij is. Die kan namelijk bevestigen dat je als kind ook altijd zo was..

Het is niet zoals een intelligentie test of een dyslexie test met tesjes.

Met adhd gaat het meer om de vragen, misschien moet je rapporten en verslagen meenemen van school of je psychologische dossier als je die heb..

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je nog meer vragen heb, kan je me een PBtje sturen, heb heel recent de test moeten ondergaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien heb je hier wat aan :
http://www10.antenna.nl/hersenstorm/Checklist.html