Welke vakken moet ik houden om dokter te worden?

Hallo, ik twijfel tussen 2 beroepen maar waar onder 1 ' dokter' is, maar ik wil wel weten welke vakken je daar voor nodig hebt en welke talen. Ik moet aan het einde van dit jaar een paket samen stellen , dus ik wil wel lang te tijd hebben om er over na te kunnen denken. Weet iemand iets?

Weet jij het antwoord?

/2500

Toelatingseisen De bacheloropleiding Geneeskunde is een lotingstudie. Je mag meedoen aan de loting als in het bezit bent van één van de hierna genoemde diploma’s en aanvullende eisen. (Nederlands) einddiploma vwo nieuwe stijl Profiel Natuur en Gezondheid met natuurkunde 1, scheikunde 1, biologie 1,2 en wiskunde B1, Profiel Natuur en Techniek, met wiskunde B1,2, natuurkunde 1,2 en scheikunde 1, 2, aangevuld met biologie 1+2. (Nederlands) einddiploma vwo nieuwe stijl behaald in 2010 of later Profiel Natuur en Gezondheid met biologie, scheikunde, wiskunde A of B aangevuld met natuurkunde Profiel Natuur en Techniek met wiskunde, natuurkunde en scheikunde, aangevuld met biologie.

Bronnen:
http://www.studereninleiden.nl/studies/inf...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100