Ik krijg hoofdpijn als ik ga winkelen hoe kom ik ervan af?

Laatst toen ging ik naar de stad om te winkelen
In de tram begonnen me ogen te flikker ofzo iets is zag het beeld voor me zwart en daarna zag ik het weer en dan weer zwart en daarna zag ik het weer zo ging het de hele tijd door
Eenmaal in de stad aangekomen was het flikkeren weg
In de eerste winkel voelde ik iets tegen me hoofd bonken een soort hoofdpijn maar dan lichte hoofdpijn
Ik ging even iets eten en drinken en het werd erger
Toen ging ik naar de abercrombie and fitch en daar was een ontzettende deo lucht ik was er voor me eerste keer ik had geen
Flauw idee
Ik moest echt naar buiten ik kreeg zo een hoofdpijn
We gingen terug in de tram en toen ik thuis was ging ik even liggen en zakte de hoofdpijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil liever niet naar de huisarts of dokter
Mijn moeder zegt misschien dat het migraine is
Cryofiel
10 jaar geleden
Migraine is een mogelijkheid. Een andere mogelijkheid is een variant van claustrofobie. Wil je dat dit zo blijft, blijft dan doen wat je tot nu toe deed, namelijk: niets.
Wil je dat dit verandert, ga dan naar de huisarts.
bamibal
10 jaar geleden
Ik krijg altijd hoofdpijn als mijn vrouw gaat winkelen.
Ritsuka
10 jaar geleden
klinkt als migraine als je niet naar de huisarts wil, dan is de enige oplossing thuisblijven en alles vermijden wat het mogelijk kan triggeren..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar de huisarts. Er zijn nu goede medicijnen. Je hoeft niet te lijden.

Antwoorden (1)

Tja , mijn eerste gedachte is ook migraine .
Ik zou toch maar een keer een bezoekje brengen aan de huisarts als ik jou was .
Waarom wil je niet naar de huisarts ?