Hoe ziet je urine eruit na xtc of ghb?

Ik heb namelijk het idee dat ik ben gedrogeerd laatst en hoorde van iemand dat je van drugs een soortvan hele kleine vezeltjes in je urine kan zien als je goed kijkt.. ik zag dit ook nadat ik in een potje had geplast

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Gewoon, denk ik? Als je uitgedroogd bent (want die drugs dehydrateren je wel als je niet genoeg water drinkt, dan kan je dat ook wel aan je urine zien, die zal; lees ik op internet, donkerder zijn.)
Wat wel enige tijd 'zichtbaar' is, zijn de resultaten van een bloedonderzoek of urinestaal, als iemand die van je zou afnemen.
En wat nog niet meteen zichtbaar is, maar wel opletten geblazen is, is dat die stoffen (zeker bij te vaak/te veel gebruikt) toch schadelijke gevolgen hebben op langere termijn, dus veel plezier, maar zorg goed voor jezelf daar!
Vriendelijke groeten,

helewoud.

Toegevoegd na 2 minuten:
en als het inderdaad ongewild is gebeurd btw, dan wens ik je veel sterkte, dat is werkelijk laf en onverantwoord, wie dat met iemand doet/ Mvg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je urine ziet er net zo uit als anders na het gebruik van xtc of GHB. De vezeltjes die je hebt gezien zijn waarschijnlijk gewoon (stof)deeltjes die al in het potje zaten voordat je erin had geplast.