heeft iemand ervaring met ozon tand behandeling?

Dit is een behandeling zonder boren en met een gas zodat alle bacterien uit je kies of tand gaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou eigenlijk niet moeten antwoorden daar ik er geen ervaring mee heb,het zal inderdaad wel alle bacterieén doden want dat doet ozon nou eenmaal maar weet wel dat ozon giftig is,als het je alleen gaat om het doden van de bacterieen zijn er wel betere oplossingen ikzelf ben een groot voorstander van colodial silver dat dood ook alle bacterieen en is niet giftig,maar lees er maar eens over (google) en beslis zelf er zijn voor en tegenstanders zoals met alles,ik heb er zeer goede ervaring mee en drink het zelfs al jaren.