Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn naast in het licht kijken nog meer methodes om te niezen als je een niesbui voelt aankomen?

Ik voel de hele tijd een niesbui opkomen, maar ik kan maar niet niezen, ook al kijk in het licht. Erg vervelend...
Iemand tips???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
659

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een druppeltje op een zakdoek gesprenkelde PoHo-olie opsnuiven, eerst met het ene neusgat en dan met het andere (terwijl je de andere kant dichthoudt). Geheid dat je dan een stevige niesbui krijgt. PoHo-olie is een soort pepermuntolie van dr. Vogel, homeopathisch, te koop in elke grotere drogisterij en de apotheken.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Peper snuiven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 neushaar met een pincet uit je neus trekken. Doet verrekte zeer, maar je moet ook vaak direct niesen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je tong zachtjes over je gehemelte strijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neusbotje aan de bovenkant met je duim en wijsvinger 'masseren', zo net waar de deuk begint zeg maar ;) Helpt bij mij altijd..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een lucifer of met je vinger in je neus kriebelen. Sukses verzekert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, maar ik rook niet, en heb dus ook nooit vloeitjes.
blijkbaar 101 truckjes
ik doe meestal mijn hoofd achterover en adem dan overdreven in en uit via mijn neus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je hand onder je neus wapperen en tegelijkertijd heeel erg zachtjes door je neus inademen. Slaat misschien nergens op, maar werkt bij mij wel.... Gezondheid gewenst alvast
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een paar keer heel overdreven via je neus inademen. Werkt bij mij bijna altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan je haren trekken! het helpt echt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding