Hoe schrijf ik een levensbeschrijving?

Voor een behandeling voor psychische problemen moet ik voor de intake een levensbeschrijving maken.
Kan iemand mij wat richtlijnen geven om mee te beginnen en wat er in zou moeten staan kom er niet meer uit. Dankje!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

Op basis van de antwoorden op onderstaande vragen schrijf jij een verhaal over hoe jouw persoonlijke leven er tot nu toe uitziet:
- Uit wat voor gezin kom je (beroep ouders, hoeveel broers en zussen, woonden er nog meer mensen bij jullie in huis?).
- Hoe was het contact tussen jou en je huisgenoten, en hoe is dat tegenwoordig?
- Op welke manier ben jij opgevoed, in welke sfeer?
- Hebben zich in de loop van jouw leven bijzondere (positieve of negatieve) gebeurtenissen voorgedaan? Bijvoorbeeld rondom de bevalling, eten, praten, lopen, zindelijkheid, vroege scheidingen van ouders, ziekten, en dergelijke. Rond geboorte en eerste levensjaren, de basisschoolperiode, de middelbare school, en daarna?
Amadea
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Prima antwoord met een uitstekende bron! +1!