hallo allemaal een jongen sloeg met een ijzeren stok , ik heb mijn arm evoor gezet en nu pijn aan ellepijn(alleen bij duwen)! iemand tips? lleb

Dit duurt al een maand! en dit doet pijn als ik op mijn ellepijp dicht bij mijn ellebooggewricht duw

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ja ik heb een tip: ga naar de dokter.
Wij kunnen hier niet zien wat er (mogelijk) beschadigd is.

Antwoorden (4)

Mijn tip: ga naar de huisarts.
Amadea
9 jaar geleden
Belangrijk is: laat het rusten, ga er dus niet de hele tijd aanzitten, als je dat toch doet kan het alleen maar erger worden.
Als je er naar een tijdje nog steeds last van hebt zou ik de dokter of de huisarts er naar laten kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Dit duurt al een maand !
Ik zou niet nog een keertje een tijdje wachten adviseren voor een bezoekje aan de huisarts.
Pijn bij duwen klinkt al goede kans op een breuk. Maar ik heb geen Röntgenogen dus op naar de huisarts. Voor een volgende keer, niet mee blijven lopen maar als de pijn blijft na een dag even naar de huisarts (zeker als je klappen krijgt met een metalen staaf).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor de zekerheid een foto laten maken in ziekenhuis.