Mijn bloedbaren zien er uit als zwarte vlekken is dit normaal?

Ik heb 3 bloedblaren op mijn voet, en ze doen geen pijn meer. Ik heb ze opgelopen door op de straat te rennen op blote voeten. maar ze gaan niet weg, en ze zitten er nu al een week. Ze zijn zwart-blauw achtig en ze lijken gewoon op vlekken zo groot als een afdruk van een vinger onder mijn huid.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat kan wel.
Het is vaak eerst roodachtig, omdat het bloed dan vers is. Maar als het bloed oud word, kleurt het eerder richting bruinig/zwartig. dit zie je bij korstjes ook vaak.
duurt wel even voor ze weg zijn, ik had er eens 1 op mijn vinger en was dacht ik 2 weken.
maar als je het niet vertrouwd, ga dan naar je huisarts.
Ritsuka