Waar kan ik het goedkoopst of goedkoop Wheyshakes online kopen ?

Dus whey poeder om een wheyshake te maken. Ik zoek een site waar je het goedkoop is.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt eraan wat voor shake je wilt. Ik kan wel goedkope shake geven waar veel koolhydraten (waarvan veel suiker) en weinig eiwitten in zit (officieel noemen ze dan wel whey shake) maar dan heb je denk ik niet wat je wilt?..

Het beste antwoord

Ik heb de mijne een paar dagen terug besteld op de body en fit shop. De tuinen heeft inderdaad een aanbieding met 2de gratis, maar in zo een pot zit maar 908 gram in. En in die van body en fit shop zit er iets meer dan 2 kilo in en je bent ook nog eens 7 euro goedkoper uit!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

voornamelijk worden voedingssuplementen gekocht op bodyenfitshop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op eiwitpoeder.nl hebben ze veel, en ook best goedkoop. De duurdere zijn vaak wel beter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de tuinen zag ik ze laatst 42 euro en dan kreeg je ook nog de 2de gratis