2 weken geleden was mijn test positief nu is die negatief hoe kan dat ?

en ik heb geen bloed verloren schijnzwanger kan niet anders geeft de test niet positief !! de echo konden ze ook niks vinden en mn laatste menustruatie was tussen 15 en 30 april hele maand mei geen menustruatie gehad

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Negatief testen nadat het eerst positief was kan volgens mij alleen betekenen dat je het vruchtje kwijt bent.

Antwoorden (2)

Het lijkt mij dan zeer waarschijnlijk je een miskraam(pje) hebt gehad...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is mogelijk dat de foetus is geresorbeerd, dus afgebroken en weer opgenomen is door het lichaam. Na twee weken is het eigenlijk nog niet eens echt een foetus, maar een microscopisch hoopje cellen. Het is dus mogelijk dat je het hebt verloren. Test binnenkort nog eens.

Een andere mogelijkheid is dat de eerste een valspositief gaf, en je dus niet zwanger was.