Veranderd je cyclus na gebruik Primolut voor altijd?

In september ga ik trouwen. Aangezien ik precies die dag ongesteld moet worden, heb ik Primolut van de HA gekregen. Ik las dat er heel wat bijwerkingen bij komen kijken. Kan ik deze maand niet beginnen, zodat mijn cyclus in september verder is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reken wel op die bijwerkingen. Veel vrouwen krijgen een enorme PMS en veel andere klachten. Je kunt het inderdaad proberen nu te verschuiven maar je hebt geen zekerheid natuurlijk. Waarom slik je niet gewoon twee maanden de pil door?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het in vakanties gebruikt, en ik heb niet of nauwelijks bijwerkingen gehad. Ik had na mijn vakantie, toen ik er weer mee stopte, wel iets meer kramp voor mijn menstruatie dan anders, maar ik weet niet of dat door de Primolut kwam.

Antwoorden (1)

Tuurlijk kan je je cyclus wijzigen door eerder of later te beginnen.
Doch, persoonlijk ben ik wel van mening dat je hiervoor beter even een terzake kundig persoon kan benaderen dan het eea te bevragen op goeievraag ;-)
Denk bijvoorbeeld aan je Apotheker of arts

Succes.................ook voor september