Hoe schadelijk is zo'n extreem bodybuilders-lijf?

Zijn er geen risico's voor de gezondheid als iemand tot zo ver gaat?
Komen de ingewanden niet knel te zitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier zit toch een opblaasventieltje in?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja..Esme...die zit in dat blauwe broekje...zie je dat bobbeltje?
dat is"m
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou wel is willen zien hoe zo'n iemand z'n tanden poetst;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of zijn kont afveegt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, ha, Muts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Muts52
...Dat laat ik liever aan me voorbij gaan. Tijdje langer terug heb ik wel een documentaire gezien over de"mister universe" periode en gebruik van steroïden, viese naalden, en pusbulten ipv spieren. Weet niet meer wie er geportretteerd werd, anders ging ik op zoek *Dacht Lou Feringo oid, de acteur die de hulk speelde*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat heb ik ook gezien...dat was inderdaad de hulk..

Het beste antwoord

Alles wat ver afwijkt van "normaal/gemiddeld " levert problemen op.
Deze totaal uit hun verhouding geraakte lichamen zijn geterroriseerd met anabolen , waarvan Nandrolon nog
een van de minder schadelijken is.
Dan al die eiwitpreparaten doen een aanslag op de nieren.
Het lichaamsvet is vaak veel te laag, spierweefsel heeft veel meer voeding nodig dan vetweefsel en moet steeds getraind worden.
De levensverwachting van deze mensen is zwaar ondergemiddeld, mentaal kunnen ze in elkaar klappen als ze stoppen met anabolen, omdat deze ook erg euforisch kunnen werken en in die zin geestelijk verslavend zijn.
Ook woedeaanvallen , wegens ontregeld andrenerg systeem komt best vaak voor, vooral na onjuiste injectie.
Depotpreparaten dienen intragluteaal ingespoten worden, vaak wordt niet gecheckt of de flinke naald niet in een bloedvat zit, wat door terugtrekken van de zuiger van de spuit te checken is, er komt dan bloed in de spuit.
Bij het achterwege laten van deze aspiratiecontrole kan dit spul dus in de bloedbaan komen en een enorm psychisch effect teweeg brengen, zoals agressie, euforie, dysforie en wanen. Men spuit vaak zelf en heeft dan meestal geen goede injectietechniek, aspireren is lastig bij zelfinspuiting.
Ook de plaats (bovenste buitenste bil kwadrant ) is bij zelfinjectie niet (goed) te zien en spuit men vaak op goed geluk. Behoorlijk link allemaal.
Ook libido en penisstijfheid worden bij Nandrolon sterk minder.
Heb je spierballen en kun je de twee belangrijkste ballen als man niet meer goed gebruiken.
Een vent met zoveel spierballen maar met geen zin en cojones is voor een vrouw ook niet leuk.
Het gebruik van hormonen als deze en sustenon (depot Testosteron) vormen een enorme extra belasting voor lever nieren enz. Toch kom je zonder deze middelen niet aan zo een lijf. Niet aan beginnen dus.
Geniet, maar sport met mate.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het meest schadelijke voor hun gezondheid is als ze steroïden gebruiken als hulpmiddel om zo`n lijf te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat betreft die ingewanden weet ik het niet. Afgeknelde bloedvaten komen in elk geval wel voor.

Dodelijke Popeye-armen
AMSTERDAM - Popeye bestaat! Bodybuilders pompen hun armen niet op met spinazie, maar met synthol. Met dodelijke gevolgen.

De geinjecteerde synthetische olie blaast je op tot enorme proporties. Het ziet eruit alsof er bakstenen in je arm zitten. Training is eigenlijk overbodig. Maar volgens de The Times zijn er grote gezondheidsrisico's.

De krant citeert een gezondheidscentrum in Liverpool waar Jim McVeigh bevestigt dat steeds meer bodybuilders synthol gebruiken. Synthol is een mix van olie- en alcohol dat normaal wordt gebruikt om er glimmend en zo strak mogelijk uit te zien aan de buitenkant. Als het spul wordt geinjecteerd, zwelt de boel langdurig op.

McVeigh waarschuwt dat de Synthox al snel uit begint te zakken waardoor je er echt als een stripfiguur begint uit te zien. Ook is de kans op infecties groot. Maar het grootste probleem is dat bloedvaten afgekneld kunnen raken. Zo erg dat je er uiteindelijk aan overlijdt.

Het gebruik van synthol is in Engeland toegestaan. Een flesje van 100 milliliter kost daar dik 150 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dit ziet, dan is het al ongezond....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je lichaam is hier niet voor gemaakt...
Alleen de hoeveelheid energie al die het moet kosten om dit lijf en die spieren zo te houden... dat kan niet gezond zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je ziet van de bodybuilder op de foto is niet schadelijk, want dat is gefotoshopt...

Maar bij een overtraind lichaam met 2% vet is dat ronduit slecht... Ik weet niet hoe een gemiddelde bodybuilder scoort op de lijst van langst levenden, maar ik ben bang dat het in de onderste regionen thuishoort... De anabole steroïden maken de kans op hartfalen enorm groot in het latere leven en je komt er nooit "goed" te zien zonder die middelen...

Oh ja, als je een wedstrijd ziet met al die mooie lichamen, weet dan dat ze allemaal geen deuk in een pakje boter kunnen slaan, want ze zijn helemaal zwak gemaakt door de honger en hun trainingsschema dat tot uitputting moet leiden om er zo uit te zien op dat moment van wedstrijd...