Op wat voor plaatsen m.u.v. de kroeg ontstaan het snelst relaties?

Vriendschappelijke- en liefdesrelaties.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat inderdaad het werk en school goede plaatsen zijn.

Op vakantie ontstaat ook snel een relatie, en tegenwoordig op internet ook .

Fijn weekend
Leonard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij het meest complete antwoord. +1

Andere antwoorden (10)

Op de werkvloer, ik ben een levend bewijs!

Toegevoegd na 40 seconden:
Liefde, al 35 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op school, en op de werkvloer.

In feite elke plaats waar het er niet van afhangt hoe de eerste indruk is, maar waar je door langer met elkaar door te brengen kunt laten zien wie je werkelijk bent.
14 jaar geleden
Misschien in het (openbaar)toilet van je vorige vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jakkes, w.c. keesje toch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt toch op de Toiletdame vallen? Figuurlijk dan,later misschien wel letterlijk. Maar dat hoeft niet ter plekke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik val niet op dames maar een toiletheer?.....mmmmmmmm
Moet kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vreemd hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind je op onze leeftijd nog iets vreemd Ineke?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,InekevL , niets menselijks is vreemds, ook ddar ontmoet je mensen.
Bij sportclubs/in sportscholen worden ook heel makkelijk contacten gelegd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het merendeel van de relaties ontstaat op school, de werkvloer of in het verenigingsleven. Verjaardagsfeestjes en bruiloften zijn eveneens een broedplaats voor romantiek. Natuurlijk mogen we het uitgaansleven niet vergeten. Men leert elkaar kennen door een ongedwongen praatje of door tussenkomst van een “bemiddelaar”. De postiljon d’amour kan een vriend, een kennis of een familielid zijn. Het verschil tussen gericht op zoek gaan via het Internet en de min of meer toevallige kennismaking is groot. Omdat je geen enkel idee hebt wie er voor je staat, kijk je neutraal tegen die persoon aan. Het avontuur begint dan met de verkenningstocht naar de eigenschappen van die ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het verenigingsleven ook. Sportclubs met een eigen bar.
Jongerenkoren.
Jongerenreizen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt ervan wat voor soort relatie. Voor mannen en vrouwen is het ook verschillend. Vrouwen hebben sowieso hogere eisen dan mannen. Als een vrouw op zoek gaat naar een langere termijn relatie, dan zal ze haar eisen iets laten zakken. Bij een kortere termijn relatie zal ze de eisen zelfs nog meer verhogen. Bij mannen is het omgekeerd. Als zij op zoek gaan naar een langere termijn relatie zullen ze hun eisen verhogen, maar voor kortere termijn relaties zullen ze hun eisen juist verlagen. De plaats waar relaties ontstaan is hiermee in overeenstemming. Als man is het een beter idee om een vrouw aan te spreken in bijv. een bibliotheek dan een kroeg, om de eenvoudige reden dat een bibliotheek een plaats is waar een vrouw serieuze mannen zal tegenkomen, terwijl dit voor een kroeg andersom is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat op internet het snelst "relaties" ontstaan. Via msn of andere chat programma´s.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op school, op het werk, bij verenigingen, op internet.