Waarom is babyfaced goed voor u?

Oudere mensen die er jong uit zien voor hun leeftijd, leven over het algemeen langer. Dat hebben Deense wetenschappers ontdekt.
Hoe werkt dat dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat je echte leeftijd belangrijk is. Rimpels is een teken van ouderdom. Dat je lichamelijk en geestelijk niet optimaal genoeg functioneert.

Als je wel beter functioneert, dan zul je minder ouderdoms tekenen hebben, en dus minder rimpels. Als je goed functioneert, leef je ook langer.

Babyface is juist een symptoom dat je goed functioneert, het is niet een oorzaak.
De oorzaak is jouw levensstijl, jouw levensinstelling, jouw denkwijze, enz.
Allemaal facetten die ook belangrijke oorzaken kunnen zijn voor ziekten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ze worden langer gepamperd :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen die er relatief jong uit zien voor hun leeftijd er meestal ook een gezond leven op nahouden. Roken veroudert bijvoorbeeld de huid en is ook dodelijk zoals men weet. Veel water drinken is goed voor de huid waardoor je er jonger uit blijft zien. Water drinken is ook nog eens gezond. Zo ook met de vitamines. Men blijft er jonger uit zien omdat men gezonder leeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hieronder het onderzoek. Het is bij Deense tweelingen gehouden. Het ziet er uit als een solide onderzoek.
Het blijkt dat de binnenkant er net zo uit ziet als de buitenkant als je ouder wordt ;)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk die toevoeging van dat plaatje +
Eigenlijk is het andersom! Wij zijn goed voor babyfaced en leren hem het één & ander! Tenminste,dat hoop ik toch.
Maar ik vermoed dat je bedoelt:Waarom is een babyface,(zonder de D) goed voor U?
Kijk,ik ben nu bijna 75 en zie er nog steeds geen dag ouder uit dan 73,5 jaar. Dat schijn dan te betekene ,dat ik bijna de leeftijd van Methusalem(969 jaar) of zoiets hoop te bereiken,maar zo als je weet: Resultaten behaald in het(verre) verleden bieden GEEN garanties voor de toekomst!
Over de leeftijd van Methusalem ben ik niet zeker,daarvoor zou je te rade moeten gaan bij experts op dat gebied,zoals(in alfabetische volgorde) koolwitje & rietje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zien wel of je over 995 en een half jaar nog op GV zit ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
895 bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"We zien wel" Heb je het idee,dat je er dan nog bent feniks? Dat is maar voor enkelen weggelegd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verwacht ik niet Peter, maar wie weet waart mijn geest nog ergens rond of kan ik even komen spoken.
Je ziet er dan wat jonger er uit denk ik... En mooi natuurlijk.