Ik heb allemaal huidskleurkge bultjes op m'n arm; wat kan het zijn?

Zie foto,
Ik heb het sinds gisteravond.
Het jeukt redelijk

Weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Heb je misschien uitgebreid in de zon gezeten, toen het gisteren zulk warm zonnig weer was? De kans lijkt mij groot dat dit uitslag door zonneallergie is. Na de lange koude winter heb jij je huid aan te veel zonlicht blootgesteld, en daar reageert die nu op.
Amadea
11 jaar geleden
Lijkt me netelroos! Dit jeukt ontzettend. Het is vaak een allergische reactie op iets... Eten, chemisch product (wasmiddel, parfum ed)
Even aankijken en anders naar de huisarts, daar krijg je remmers voor! Succes ermee