De anonieme overeters hebben dezelfde structuur als de AA met bijeenkomsten en de 12 stappen.

http://www.anonieme-overeters.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wou nét ongeveer precies hetzelfde antwoord gaan geven ;) LOL maar het stond er dus al :D een plus :D

Andere antwoorden (2)

Er zullen zeker van dit soort steungroepen zijn. De beste manier om ze te vinden zal zijn om contact op te nemen met klinieken die verslavingen behandelen. Want drugsverslaving, gokverslaving of wat voor verslaving dan ook zullen toch altijd op een zelfde manier worden aangepakt.

Ik heb op internet gezien dat er heel wordt gesproken over een bepaalde behandeling waarbij steeds de naam Trubendorffer valt.

Maar afhankelijk van de provincie waarin je woont kun je het beste eens bij een van de onder de 2e link genoemde klinieken informeren:
Ceeve
11 jaar geleden
ja die zijn er zeker. Kijk maar eens rond op de site van het GGZ. Die hebben praatgroepen en therapie voor eetverslaafden