Hoe moet je overstappen van tandarts ?

Toegevoegd na 32 minuten:
Dus hoe kan je vervelende situaties vermijden. Het gaat er niet om waarom maar hoe je snelste en beste kunt overstappen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Je belt een andere tandarts en vraagt of je daar in de praktijk als patient kan komen. Als je geluk hebt en ze zeggen ja, schrijf je je in en vraag je de oude tandarts, je dental dossier door te sturen naar zijn collega.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de praktijk waar je wilt.
Kijk of daar nog plek is.

Zo ja vertel meteen wat je wel en niet fijn vind, heeft mij enorm geholpen met de overstap.

Zij kunnen je een eerste afspraak inplannen. (Vrij gangbaar een soort intake)
En jij moet even je oude tandarts opbellen om de overschrijving te doen. Duurt ongeveer een week of 1.5.