Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Bij een verkoudheid zijn dit de verschijnselen. Het is een kwestie van geduld en uitzieken. Je kan extra vitamines nemen om je lichaam even extra te ondersteunen. Goed blijven eten dus de weerstand weer op te bouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Wanneer het gaat om een verkoudheid dan heeft Lora een goed antwoord. Gewoon geduld hebben. Gebruik dan een neusspray, dat helpt.

Het kan namelijk ook gaan in je vraag om bijvoorbeeld een hersenbeschadiging. In dit geval kan het gedeeltelijk of helemaal terug komen na een lange tijd. Wanneer je hersenen in dit gebied in je hoofd ernstig beschadigd zijn is de kans groot dat het helemaal niet terug komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet er alles vanaf, ik kon anderhalf jaar niet ruiken en proeven , nadat ik dus een dubbele longontsteking heb gehad met kinkhoest. Bij dit alles worden tevens de slijmvliezen aangetast, je smaakpapillen enz. Ik heb alles geprobeerd, naar mijn huisarts ben ik gegaan, die trok wederom zijn schouders op kon er niks op vinden, ik heb gegoogeld, met het gevolg dat ik nog altijd niks kon vinden. Het is een uiterst vervelende zaak. Ik weet van mijzelf dat je enorm geduld moet hebben, het komt vanzelf terug, maar met mondjesmaat, dan proef of ruik je iets en dan weer helemaal niks. Er is in ieder geval geen medicijn voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij met opletten of je alle vitamines binnen krijgt en niet teveel onder stress te lijden hebt. Tip: Duindoorn. Dat schijnt goed te zijn bij droge slijmvliezen. En multi-vitaminepillen met zink gaan gebruiken. En magnesium. Sterkte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding