kunnen je ogen lichter worden met honing?

ik heb van bepaalde beautysite's gehoord dat je je ogen 'kunt bleken met honing' kan dit echt zijn?
ik wil het graag proberen maar ik heb maar twee ogen en ik wil er zuinig op zijn!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
anneliez
10 jaar geleden
Hoe wil je dat doen? nog nooit van gehoord
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn verschillende lichaamsdelen waar een mens iets in kan stoppen maar daar vallen de ogen niet onder. Zoals je zelf zegt, je hebt er maar 2 dus ga er niet mee rommelen!!

Antwoorden (1)

Nee gaat je niet lukken, dan zou door de honing de iris moeten verkleuren. Maar die iris zit mooi afgeschermd onder het hoornvlies. Je loopt eerder kans op oogontsteking als de honing besmet is met en bacterie of schimmel dan dat ze lichter worden.
Je kunt ze hooguit wat lichter laten lijken door een goed gebruik van oogmake-up
anneliez