Hoe wijzig ik definitief informatie op mijn facebookpagina?

hoe kan ik zorgen dat iemand van mijn vrienden niet mijn burgerlijke staat, schoolsituatie, etc ziet.
ik heb het gezet op alleen ik met een slotje maar het staat er nog steeds, doe ik iets fout?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat anderen het ook zien? Als er "alleen ik" staat, zou jij de enige moeten zijn die het ziet. Misschien moet je even via iemand anders zijn account naar je eigen profiel kijken en kijken of dit echt zo is.

Het beste antwoord

Het ligt iets genuanceerder: ook al heb je het slotje erop dan kan via andere wegen de informatie toch nog zichtbaar worden. Zie de privacy snelkoppelingen en de uitleg daarbij. Handig om te kijken "als iemand anders", groet, Henk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
handig om te weten.