ik ben 4 of meer keer per jaar verkouden en dan lopen de druppels gewoon achtermekaar mijn neus uit wat kan ik doen om dit tegen te gaan ?

ook heb ik dan pijn in mijn keel en zit mijn andere neusgat erg dicht

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (9)

Ga eens naar je arts ,misschien allergisch voor iets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echina force gaan gebruiken van Dokter Vogel.
Het werkt echt goed, dit heb ik uit eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemiddelde Nederlander is ca.5 keer per jaar verkouden,dus zit je nog onder het gemiddelde,vooral bij koud weer veel naar buiten ook als je verkouden bent is de beste manier om verkoudheden tegen te gaan,en daarbij je weerstand te vergroten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij net meer dan normaal, hooguit emigreren naar een warme bestemming kan uitkomst brengen in dit geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was het verkeerde venster sorry
Lijkt mij net meer dan normaal, hooguit emigreren naar een warme bestemming kan uitkomst brengen in dit geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het valt onder het 'normale' gemiddelde,maar als je er zo'n last van hebt kan je met je arts overleggen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je allergisch bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat wel een verkoudheid .? Heb je een allergie gekregen ergens voor.
Raadpleeg je huisarts een keer.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat de druppels gewoon uit je neus lopen duidt op een beginnende verkoudheid. Het is net water en het valt er gewoon uit. Een dag later is dat niet meer zo, maar dan zit je hoofd vol snot.
Je kan het verhelpen door een neusspray te gebruiken, werkt erg goed. Verder gaat het vanzelf over. Ga een keer vroeg naar bed, rust goed uit.
Vier keer per jaar verkouden is helemaal niet veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit jaar voor het eerst een griepprik gehaald, daarvoor was ik ook heel vaak verkouden. Ook een goede weestand opbouwen doet wonderen. Zorg voor voldoende slaap, eet en drink voldoende en gezond en zorg voor de nodige vitanimes en beweging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om verkoudheid te voorkomen is het eerst belangrijk om vaak je handen te wassen. Verkoudheids- en ook griepvirussen worden namelijk vooral overgebgacht via de handen, en niet zoals men jarenlang gedacht heeft via micro-druppeltjes in de lucht.... (dat laatste gebeurt ook, maar veel minder vaak) Handen goed wassen met zeep (Liefst speciale desinfecterende zeep) en dat tien keer per dag (vaker als je veel in aanraking komt met mensen, of voorwerpen die kort tevoren door anderen zijn aangeraakt.) Extra na het neussnuiten of -peuteren. In de koude buitenlucht worden veel virussen snel geinactiveerd, dus dat zal ook helpen.