Als een hersentumor nog behandelbaar is met een chemokuur, kun je er dan achter komen hoelang het er al zit?

En in hoeverre kan je karakter erdoor beinvloedt worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een akelig onderwerp, is het probleem erg dichtbij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de derde cirkel

Antwoorden (1)

Misschien kunnen de behandelend artsen schatten hoe lang het al aanwezig is, op basis van hun kennis over hoe snel die specifieke tumorsoort groeit.
En ja, je karakter kan erdoor beïnvloed worden, maar dat hangt ook af van de plaats van de tumor.