nee niet doen. Krijg je stoppels. Je kunt best een pincet gebruiken.

Als je het moeilijk vind de vorm erin te krijgen laat je het 1 keer door een schoonheidsspecialist doen. Daarna doe je het zelf.

Wel goed bespreken welke vorm je wilt.

Dofa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zeker niet. Epileren is het uittrekken van haartjes, en met een scheermesje scheer je ze af, zodat er niets meer is om aan te trekken.
Het lijkt mij ten zeerste af te raden om wenkbrauwen te lijf te gaan met een scheermesje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal nog een "nee" toevoegen. Je kan epileren met een pincet, hars of touw.
Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
epileren niet, scheren wel, toevallig doe ik dat ook omdat ik niet tegen epileren kan, je krijgt inderdaad er wel wat stoppeltjes van, maar bij mij zijn die niet zo zichtbaar, trouwens als je het om de twee dagen doet, is er geen probleem, het is maar een klein werkje