Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je een waterpijp roken met alleen een kooltje erop en geen tabak of wiet,...? ik wil geen drugs gebruiken en mn lichaam kapot maken daarom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

alsje een waterpijp wilt roken is dat niet noodzakelijk met drugs, je kunt het doen met fruittabak, dat zijn geen drugs...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de meeste fruittabak zitten ook schadelijke stoffen. Staat ook op de verpakking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tabak is tabak, ook fruittabak is tabak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij zegt dat hij geen drugs wilt gebruiken... tabak is geen drugs, daarmee zeg ik toch niet dat het niet schadelijk is... alles is schadelijk, ne gsm is ook schadelijk ze
Nee dat kan niet. De tabak geeft de rook, en het water werkt als filter.

Waarom zou je het willen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het ook met thee doen.
Heb je verschillende lekkere smaken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met elektrisch kooltje doet kan je gerust fruittabak roken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kooltje is misschien nog wel slechter voor je dan tabak of wiet. er zitten namelijk zware metalen in, en die wil je niet te veel inademen. En wat heeft het verder voor zin om een waterpijp te roken zonder dat je er iets in doet... dan kun je net zo goed gewoon ademhalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon smaak tabak erin doen. Ik heb gehoord dat (een deel van) de slechte stoffen worden gefilterd door het water!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer Salie eens om te roken. Dit kan je gewoon halen bij natuurwinkels, niet zo duur. Ik heb het zelf vaak gedaan, ook toen ik geen zin had in tabak. Was erg lekker, en is ook niet zo heftig voor je longen
(thee van Salie werkt reinigen op de luchtwegen en longen)

Toegevoegd na 44 seconden:
goede vriend van me heeft het in plaats van tabak gerookt toen hij gestopt is met roken. Niet verslavend ook, gróót voordeel! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een waterpijp hoort uberhaupt geen drugs thuis. Hiervoor wordt een ''bong'' gebruikt. Met een waterpijp rook je fruittabak verkrijgbaar in vele soorten smaakjes van Appel tot Zoethout.

Het is niet verstandig om alleen het kooltje te gaan roken. Het kooltje zorgt alleen voor verhitting en je rookt dan dus eigenlijk niets. Het heeft dus eigenlijk geen enkele zin om dit te doen tenzij je hoofdpijn wilt krijgen. Het kooltje geeft namelijk veel koolmonoxide af en teveel hiervan zorgt voor lichte tot zware hoofdpijn. Het is daarom verstandig om altijd eerst het kooltje goed te laten gloeien voor je het op het tabakskopje (met inhoud uiteraard) van je waterpijp legt. Een goed alternatief is natuurkool, hier zit veel minder tot geen chemicaliën in waardoor uitstoot van koolmonoxide aanzienlijk lager is.

Kortom: Elke vorm van roken is slecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding