Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

'ik heb spierballen maar ik train en doe niks hoe kan dat en ik ben een meisje dus dan is het hartstikke lelijk vind ik, wat kan ik eraan doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
894
Ritsuka
11 jaar geleden
wat is nu precies je vraag?
je vind het niet mooi dat je spierballen hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan gaan leren om van je lichaam te houden.
Zolang het doet wat het moet doen, mag je absoluut niet klagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is niet hartstikke lelijk. niemand is hartstikke lelijk, en niemand is knap. De waarden die onze cultuur aan ´knap´ hecht zijn ook nergens op gebaseerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ieder heeft z'n eigen smaak natuurlijk, maar ik vind gespierde vrouwen helemaal niet lelijk, ik vind het wel mooi.
Ik hoop dat je kan leren je spierballen te waarderen, want het is juist iets heel positiefs, het betekent dat je sterk bent, en sterk zijn is hartstikke handig. En een goed functionerend lichaam, dat kan doen wat jij wil, daar heb je meer aan dan aan er mooier uitzien (nog los van het feit dat smaken sowieso verschillen, en een deel van de mensen je nu juist mooier zal vinden).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

het is nooit zo erg om sterk te zijn of spierballen te hebben.
maar als je vaak zware dingen tilt of zware oefeningen doet dan train je je spieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wilde dat ik wat meer spieren had! Je hebt toch geen bodybuilders figuur?
Ga eens naar een goede sportschool waar je begeleiding krijgt, vertel daar je probleem en vraag of ze je kunnen helpen, ik begrijp dat dit niet je bedoeling is en dat je dit ook niet leuk vind, ik garandeer je niet dat het op deze manier op te lossen is, maar je kunt het proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding