Kan je donkere kringen onder de ogen krijgen door vaak en lang naar een computerscherm te staren?

Ik heb donkere kringen onder m'n ogen en ik zou graag willen weten of dat dit te maken heeft met dat ik vaak en lang naar een computerscherm kijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij is het verstandig om in een goed verlichte kamer te zitten

Antwoorden (1)

Donkere kringen zijn vaak een teken van vermoeidheid. Dus ja als dat computerstaren ten koste gaat van je bedrust, kun je kringen krijgen.
Maar dan zou je ze ook kunnen krijgen van lezen of andere dingen doen ten koste van je rusttijd
anneliez