Hoe lang duurt het voordat je een sixpack krijgt?

Hallo iedereen. Ik vraag me af hoe lang het duurt hoe lang het in mijn geval duurt voordat ik een wasbordje krijg.
Ik ben 17 jaar, mijn voeding bestaat uit 'normaal' voedsel, soms snoep ik wel maar ik heb er absoluut geen moeite mee om ipv dat een stuk fruit te pakken. Verder eet ik op school keurig mijn boterhammetjes op en doe ik dat 's ochtends ook.

Volgens sommige mensen heb ik aanleg en ben ik van nature al iets meer gespierd dan anderen van mijn leeftijd. mijn vetpercentage is 9,77% (gisteren laten opmeten) Dit lijkt een ideaal startpunt.

Ik train om de dag 2 x 45 minuten.

Hoe lang duurt het ongeveer op basis van deze statistieken voordat ik een sixpack krijg?

En nu ik toch zo goed bezig ben, wie kent er verder nog buikspieroefeningen die ik thuis met alleen een mat kan doen?
en verder misschien nog handige tips?

Heel erg bedankt,

Groetjes

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je 'traint' wat?
Ritsuka
11 jaar geleden
Sixpack is erg afhankelijk van je voeding, en waarschijnlijk moet je meer je andere spieren trainen, niet alleen buik.
Ritsuka
11 jaar geleden
Lees ook dit eens: http://greatist.com/fitness/six-pack-abs-eight-weeks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het schijnt ook dat als je 24 uur lach je een sixpack krijgt ik zeg gooi die comedy avond op

Antwoorden (1)

Check het hier misschien

http://www.musclehack.com/how-long-does-it-take-to-get-six-pack-abs-answered/