Wat kun je doen tegen nadruppelen?

Na een operatie aan mijn blindedarm gehad te hebben merk ik dat mijn blaas zich niet helemaal leegt en er ook nog wat plas in mijn urinebuis blijft zitten.
Kan je hier wat tegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga met deze klacht naar je huisarts, deze kan je advies geven over welke therapie bij jouw klacht het beste is, en vertellen welke therapeut je kan helpen, vaak is het aanleren van oefeningen voldoende om hier vanaf te komen, vooral oefeningen om de bekkenbodem te trainen, maar ook leren hoe je goed uitplast, dus de blaas goed leert legen.