mijn vriendin zegt dat ik haar s'nachts betast (speels/erotisch) in mijn slaap, maar ik ben er mij nooit bewust van. Hoe kan dit?

mijn vriendin heeft het me al een paar keer gezegd, ze heeft me s'nacht al eens wakker gemaakt, maar ik geloofde het eerst niet. Uiteindelijk heb ik eens een nacht opgenomen, en nu blijkt dat ik het dus toch doe. Ik kan er geen verklaring voor vinden, want mijn dromen zijn dan zelfs niet altijd opwindend ofzo. Het gebeurde zelfs al een keer dat ik in mijn slaap haar was aan het opvrijen, en toen zij mij wakker maakte, ik totaal geen goesting had in seks. Ik begrijp het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.8K
Kimath
13 jaar geleden
ik heb wel eens een verhaal gehoord van een vrouw die masturbeerde in haar slaap, en daar niks meer van wist toen ze wakker werd. Dus je bent niet de enige.
amigo
13 jaar geleden
ik zou dan dus niet zo gauw met een "gewone vriend" in een tentje gaan slapen.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vriendin boft maar met jou

Het beste antwoord

Ik denk dat je aan sekssomnambulisme lijdt. Meestal slaapseks of sexsomnia genoemd.

Het is een aandoening waarbij je in je slaap seksuele handelingen verricht, meestal met de persoon naast wie je slaapt, in jou geval dus je vriendin.

Voor meer informatie, moet je maar eens naar onderstaande site surfen.

Toegevoegd na 20 uur:
Ik wou graag nog even opmerken dat slaapseks absoluut niets te maken heeft met 'zin in seks'. Het is dan ook logisch dat je als je wakker wordt gemaakt vaak 'geen goesting' hebt.

Dat je je dromen niet herinnert is ook normaal, want slaapseks gebeurt helemaal niet tijdens de REM-slaap (de fase waarin je droomt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De wetenschappers zijn nog steeds op zoek naar de hersens van de Kleine Johannes; ze hebben ze nog steeds niet gevonden, maar desondanks lijkt hij over een eigen wil te beschikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat jij van je dromen weet te herinneren zegt niks over het moment waarop je ietsdroomde, het kan dus heel goed zijn dat je wel aan het dromen bent, alleen is het dan een droom die je niet meer herinnert.

Dromen kunnen soms heel snel gaan, als je wakker wordt gemaakt gelijk daarna, kunnen net die laatste paar fragmenten weer een andere kant op zijn gegaan waardoor je die herinnert en iets van 5 seconden ervoor niet.
13 jaar geleden
het komt mij zo bekend voor.. ik denk en heb ook horen zeggen dat het kan vanwege de liefde en aantrekkingskracht van je vriendin. psychisch reageert jou lichaam op van haar soms kan dat ook omgekeerd, maar meestal bij de mannelijke soort omdat die heel gauw opgewonden raken dan een gemiddeld vrouw.

Wat in de geest afspeelt kan je dan, als het te sterk is, fysiek laten gebeuren,bewust of onbewust. Sommigen onthouden wat ze deden anderen ,die weer in slaap vallen of gewoonweg doorslapen,vergeten hun handelingen.

google het op als je nieuwsgierig ben naar meer info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet uitgesloten dat ze dit zelf droomt , en wakker schrikt , en jou hiervan beticht . Wie zal het zeggen .