Wat kan ik doen als ik geen orgasme kan krijgen?

Ik ben een meid van 23 jaar. Stimulatie aan clitoris vind ik niet prettig, te gevoelig. Ik ben dus ook nog nooit klaargekomen, van alles geprobeerd. Mijn vriend is gestopt met 'moeite doen' omdat het niet lukt. Wat nu?
Ik wil wel graag stimulatie maar niet teveel, ik wil genieten en niet de druk hebben op klaarkomen, maar hij vind de seks dan geen 'doel' hebben omdat ik niet klaarkom

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (3)

Misschien lukt voorzichtige indirecte stimulatie wel. Bij indirecte stimulatie stimuleer je de clitoris via het kapje. Dit voelt ook minder heftig dan direct erop.

Of misschien werkt het als je vriend je beft.

Je kunt je huisarts vragen je door te verwijzen naar een gynaecoloog. Die kan misschien de oorzaak van de gevoeligheid onderzoeken.

Het lijkt of je vriend het kind met het badwater weggooit, door nu helemaal niets meer te doen. Als hij je een plezier wil (blijven) doen, kan hij je beter vragen wat je nog wél prettig vindt bij het vrijen.
2 jaar geleden
Het klinkt alsof er behoorlijk veel druk op zit, op dat klaarkomen! Vrijen is sowieso leuk en prettig, of kan dat zijn, ook als je niet klaarkomt. Wat vind jij zelf prettig? Raak je opgewonden en/of kom je klaar als je masturbeert (en hoe dan?) .
Maar als je vriend seks ziet als "moeite doen" - dan weet ik niet of jullie bij elkaar gaan komen, wat dat betreft. Tijd voor wat creativiteit: verzin samen dingen die jullie wél prettig vinden, en beperk je niet tot het alleen direct stimuleren van je clitoris!
Ik wens jullie beiden heel veel plezier - want DAT vind IK het belangrijkste, op seks-gebied!
2 jaar geleden
Het is te overwegen professionele hulp in te roepen. Niet van een psycholoog, psychiater of relatiecoach. Maar van een intimiteitscoach; een -vrouwelijke- deskundige die enkele tientallen jaren ervaring heeft met het hulp bieden aan mensen met seksuele problemen.
Voor de doelgroep is het een unieke methode Het is wel goed om te weten dat de basis is: een tantrische levensstijl. Heb je daar wel of niet affiniteit mee?
Als je meer wilt weten: kijk op de website www.aquarion.nl en overweeg dan of je contact wilt opnemen.