bij upgraden hotmail naar outlook krijg ik fout melding internet explorer werkt niet meer.hoe los ik dit op?

heb internet explorer al opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds komt het terug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens een andere browser.

Het beste antwoord

Ik zou even Internet explorer van je pc agooien (of laten staan) en vervolgens een andere browser uitproberen zoals Mozilla Firefox of Google Chrome. Deze browsers zijn sneller en ondersteunen meer waardoor ik er bijna zeker van ben dat hij het dan wel doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik met Internet Explorer werk heb ik hetzelfde probleem met Yahoo mail.
Reeds een paar seconden na het opstarten van IE10 krijg ik steevast de melding dat IE niet meer werkt en heropenen alle pagina's, nadien mag ik de ganse dag die open hebben dan komt die melding niet meer.
Ik werkte nog met IE8 en toen dit probleem begonnen is heb ik zelfs IE10 geinstalleerd maar het probleem bleef.

Ik werk nu met Google Chrome en dit gaat probleemloos.